fredag 17 december 2010

Ont.

Igår hämtade jag ut ett paket från Sverige. Födelsedagspresenter från moster och bror. Det var så himla kul att hämta paketet som var stort och grönt, och ännu roligare att öppna det! Fina grejer! Tack igen!
Men aj vad ont i det gjorde ändå. Tårarna rann när jag såg brorsans handstil och jag kan säga som så här att jag bara gråtit en gång de här tre månaderna. Igår den andra gången då...och litegrann höll det på så där under kvällen. Inga fler tårar men väl ont i hjärtat. För många hej då, för mycket saknad helt enkelt. Samtidigt, som jag säger åt mig själv, det är en bra sak att jag har så fina människor i mitt liv som jag saknar så att det gör ont. För det är det ju.

Så jag ska inte deppa! Julledigheten börjar om två timmar och då ska Maria och jag gå och äta god lunch och sedan handla lite grejer för att skapa julstämning. Knäckkok och julmusik, nu jävlar ska det bli juligt i det rosa huset i mass media!

Önskar mina hjärtan runtom i världen säkra resor och en fin juletid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar