torsdag 9 december 2010

Musikvideo :)



Nu hoppas jag verkligen att ni kan se det här som jag gjort. Det är bilder från mitt liv här i Zambia, tagna under min så kallade födelsedagsvecka.
Låten är en hit här som de flesta av oss utvecklat ett slags beroende av...

Bildtexter tror jag är överflödiga, bilder säger ju ändå mer än ord, käckt nog. Ni kommer att se bilder på mina vänner, från huset där jag bor, arbetskamrater, vägen till jobbet, Victoriafallen och så vidare. Ingen bild är tagen i Lusaka city utan områdena är Kabulonga, Kalingalinga och Mass media och så Livingstone så klart. Så ni vet!

Mycket nöje!

3 kommentarer:

  1. Härligt!!! Och du ser så glad och lycklig ut på alla bilder:)

    SvaraRadera
  2. Woho! Mycket fint och kreativt! :)

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar! :)

    Jag är glad och lycklig. Zambia will do that to you!

    SvaraRadera