fredag 10 december 2010

Kallt!

Brr, det regnar och är ruggigt här i Lusaka. Det är runt 20 grader och funkar väl när man är ute och går men sitter man stilla på kontoret som jag gör så blir det allt lite väl kyligt. Mer kläder får avhjälpa problemet antar jag...

Helgen står för dörren och det ska bli väldigt skönt. Känner mig lite trött så lite ledigt och massor med roligheter är välkommet! Börjar bra med en inplanerad ölkväll med John ikväll. Prima liv det må ni tro!
Sedan på lördag är det Luciafirande på svenska skolan. Lustigt, en annan har ju gått i luciatåg där ett par gånger... Ska också försöka klämma in en shoppingrunda, vill gärna ha lite nya kläder. Börjar tröttna ganska rejält på den existerande garderoben.
På kvällen blir det fest med bland andra Elin & Caroline och det lär bli fullt ös! Sedan är det då söndag och då ska Maria och jag försöka skapa lite julstämning hemma. Julbak och pynt är tanken!

Ha en fin helg och tack för fina ord om min lilla musikvideo. Den är gjord med mycket kärlek ska ni veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar