torsdag 16 december 2010

Musik.

Ikväll ska jag och hela högen på Zambia Music Awards! Det ska bli roligt. Ingen av oss vet riktigt vad vi ska vänta oss...mer än att vi borde vara lite finklädda. Kul blir det ändå, folket är ju på plats och i rätt sällskap har man det fint vad man än gör. (Nästan.)

Imorgon går jag på julledighet. Skönt! Det kommer för er del att märkas genom att jag inte har tillgång till internet lika enkelt för att ladda upp inlägg och bilder. Men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera er om mitt liv så får ni göra detsamma.

Kan inte riktigt förstå att det är julafton nästa vecka. Tossigt. Jag har varit här i exakt tre månader idag. Tre månader! De har verkligen svischat förbi. Det blir väl ungefär lika lång tid till här innan jag återvänder hem. Går det lika fort? Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar