söndag 20 maj 2012

Presentation.

Nu kickar jag igång trädgårds, eller ja, balkongbloggen igen.
Låt mig presentera några av årets älsklingar och klicka gärna igen låten längst ner innan ni börjar njuta av inlägget så får ni veta vad jag lyssnar på just nu. Fint, va?

En luktärt har fått lite utrymme i kryddkrukan. Får se hur den trivs där...

Lejonkrukan rymmer hänglobelia, som sig bör.

En skog av Dr Westerlund.

Ta'dam! Tredje året i rad kommer min frösådda smultronplanta upp igen. Stoltheten!

Mårbacka med knoppar. Åh.

Elefantkrukan har fått liv!

Se där, två sömntutor har kikat upp! Slängde ner frön från 2007 där. Hoppla. Får nog flytta en av dem.

Än så länge bara två sorters kryddor, timjan och citrontimjan. Men de är ändå de viktigaste.

Mina stackars tomatplantor har haft det för kallt men ser ändå ut att klara sig. Håll tummarna!

Portugal. The man - So American

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar