fredag 25 maj 2012

Längtan.

Själva längtan är beviset på att det vi längtar efter finns.
                                                                           - Karen Blixen 

Onsdag på Tylösand.

Ett långt telefonsamtal från Onsdag idag fick mig att verkligen inse att hon snart är hemma igen.
Om lite mer än sex veckor så har jag henne här igen, nära mig. Längtan sliter nästan sönder mig vissa dagar men det är skönt att veta att snart, snart kan vi hänga igen. Det ska bli så fint, så fint.


2 kommentarer:

  1. När hjärteroten värker av saknad sätter jag på Benda Bilili, Baloji eller annan väl vald musik och hamnar i din soffa i ditt vardagsrum, balkongdörren är öppen och solen sipprar in, vi dricker berusningsmedel och blir höga på Afrika och vi har det så bra som bara en Onsdag och en Fredag kan ha.
    Kärlek!

    SvaraRadera
  2. Åh, exakt så! Så fint.
    Och snart min vän, snart!
    Puss <3

    SvaraRadera