torsdag 24 november 2011

Späckat.

Vet inte vad det är som gör det men varje minut den här veckan, och förra veckan, har känts planerad. Har så himla mycket för mig! Ganska kul saker mest men oj vad jag längtar efter en dag som är helt blank i kalendern. Åh. Men snart så.
Jag är ju van vid att ha det relativt oplanerat, det är därför jag tycker det blir tjockt ganska fort. Sån är jag.


Här poserar jag lite sött i min fina mössa. Handstickad och helt unik är den! Finns bara en med just det här mönstret och färgkombinationen. Fint va? Den sitter som en smäck just och är varm och underbar. Helt onödig idag dock, det är TIO grader. Helt galet. Men jag tycker det är skönt.

Nu måste jag återgå till mitt späckade liv. Ville bara vinka Hej hej.
Och så är det fest på lördag också. Det ska bli fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar