onsdag 16 november 2011

Önskelista.

Moster! Här är önskelistan!
Jag fyller 30 snart nämligen. Och min kära moster har bett om en önskelista..så, här är den:



En skön morgonrock som jag kan hasa runt i morgon och kväll.
Lagom lång, lagom varm och lagom snygg!



Nagellack.
Gillar liksom alla färger men kan inte ha blått för då ser det ut som jag förfrusit mig.
Favoritmärket är OPI men det är bara snobbigt, jag vet.

En teflonpanna modell mellan/stor skulle vara fint!

Vin. Dricker främst vitt.
Gärna rättvisemärkt.


Doft. Till exempel den här från Clean.
Är inte så mycket för blommigt sött romantiskt
utan gillar coola eller enkla eller helt enkelt passande dofter.

Ett par hörlurar. Den här modellen. I vitt eller svart så att de ser snygga ut mot min ipod.
Specifikt och bra va?

En bra allroundkniv.
Vi har en himla bra. Men en dag flyttar bror och jag isär och då tar han med sig den. För den ser ni, fick han av mig i present en gång i tiden...



Smink.
Gillar exempelvis (i.d) bare minerals som är snordyrt och bra.
Även Mary Kay är bra.
Gillar också The Body Shop men tycker det föll lite när de blev uppköpta av L'oreal.
Men de har ändå sköna grejer.



Böcker är finfint. Till exempel den här!
Annars gärna andra icke västerländska författare.

Tumvantar.
Mina älskade Lovikavantar försvann olyckligt förförra vintern. Sorg.


Japp. Där var den, den väldigt specifika önske/inspirationslistan.


Men mest vill jag bara ha kärlek, kramar och roligt.
Och fred på jorden.
Och utrotad fattigdom och orättvisa.
Och ett jobb.


2 kommentarer:

  1. Älskade Sanna! Vilken underbar önskelista.

    Puss och kram från moster.

    SvaraRadera
  2. Tack, jag har jobbat hårt med den :)

    Puss puss!

    SvaraRadera