onsdag 19 oktober 2011

Swisch.

Tiden springer och jag försöker hänga med så gott det går. Får fortfarande inte kamerans minneskort att funka i datorn vilket gör mig ledsen. Hur fixar man sånt liksom? Tips emottages tacksamt!
Datorn säger bara att det inte går att läsa. Frustrerande.
Varför slutar saker bara att funka en dag?

Lite bergodalbanemässigt känsloliv just nu också. Jädrigt pepp och glad för att sedan rasa ner i en hopplös hög. Men vet ni. Det är okej! Det är ändå mer pepp än depp och deppen är ändå nästan bara för att jag inte får de svar jag vill från de jobb jag söker.
Men det där andra, det är faktiskt bra. Så. Jag kämpar vidare! Såklart. Vad annars?

Kikar på EU-jobb, EU-praktik, FN-volontär och sådant. Längtan ut är stark igen.
Och som alltid låter jag musiken göra sitt jobb med att plocka fram den där genuina glädjen och levnadslusten. Och längtan. Typ allt med andra ord.

You just have to move your... hips!
Som en fin man en gång sa. Det är sant. Man blir lite lyckligare av det.
Testa. Det går alldeles utmärkt att dansa för sig själv också om man hellre gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar