fredag 21 oktober 2011

Kylan.

Termometern visare 2 grader när jag gick upp förut. Två. Kallt. Solen skiner och då är det ju faktiskt helt okej. Men jag tycker fortfarande att det är otäckt. Hu.

Och den här veckan har gått så fruktansvärt fort. Måste vara nåt slags rekord. Visst har jag haft en del att göra men ändå. Hela oktober har ju varit sån. Men det är ju det, det har varit en riktigt bra månad. Mycket energi, glädje och så. September var ju en rejält pissig månad om jag får uttrycka mig så. Usch.
Nu är det så mycket bättre. Gött värre!


Hej hej från morgonsoffan med blött hår. Åh, kommer ihåg första vintern i Sverige och skräcken över att man kunde DÖ av att gå ut med blött hår när det var minusgrader. Det sa de på min skola i alla fall.


Stella gillar vatten. Hon är rolig. Kommer att sakna henne och Elsa massor nu när de snart ska åka hem. Det har verkligen varit supermysigt att ha dem här. Min lilla allergi var värst i början också, nu är den väldigt lätthanterlig. Har jag vant mig? Grymt i såna fall.



Tycker att Elsa passar så bra i soffan. Fin matchning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar