måndag 31 oktober 2011

Tystnad.

Lite tyst i bloggen. Lite skyller jag det på mitt minneskort som inte vill fungera. Tråkigt med inlägg utan bilder liksom.

Jag har det bra i alla fall. Oktober har varit en otroligt bra månad på många sätt. Startskottet var ju att Onsdag flyttade till Göteborg och sedan har allt bara blivit bättre och bättre. På det känslomässiga planet, då. Men det är ju på nåt sätt grunden så jag är tacksam.

Imorgon är det dags för November att starta och vet ni? Jag tycker vi tar och gör November lika bra som Oktober. Eller kanske till och med lite bättre!
Är ni med?
Då kör vi. Ett två tre!

2 kommentarer:

  1. Like. I november kommer jag vara 2 veckor i GBG. Denna vecka och vecka 47. FEST! Puss Kajsa

    SvaraRadera
  2. Ja, bara där är ju november bra! Himla fint!
    Ska bli gött att hänga snart igen.
    Puss!

    SvaraRadera