fredag 27 januari 2012

Helg.

Jo men nog blev det så alltid. Bra morgon. Då blir dagen bra, så tänker jag.
Ska försöka klippa mig idag tror jag. Det var ändå mer än ett halvår sen..hrm. Hemskt. Sen ikväll ska jag träffa Johan och det ska bli roligt. Och innan dess, förutom eventuell klippning så ska jag plugga och söka lite jobb. Och städa. Och handla. Och så vidare.

Och grubbla på nya S-ledaren. Inte för att mitt grubbel gör nån skillnad men.. Tja. Ska försöka få grepp om honom. Den vita, medelålders, mannen...gäsp.
Jag vet ganska lite om honom. Men jag hoppas verkligen att han kan styra upp nåt bra av det här kaoset.
Vi måste nämligen vinna valet nästa gång. Måste.

Ha en fin helg mina vänner, och ta hand om er*!


Och lyssna på den här! Den är fantastisk tycker jag och den ger mig vårkänslor.


Stornoway - I saw you blink



*med ta hand om er menar jag: gör något som gör er glada. Ät nåt gott, bli lagom fulla, pussas, dröm om framtida resor, promenera, gå på bio, sov, evighetsfika. Typ så. Och glöm inte att ni är bäst.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar