fredag 30 december 2011

Johan.

Han är underbar.
Han får mig att skratta och är också grym på att laga mat. Han är smart, har ett väldigt humanitärt synsätt och lyssnar alltid på vad jag har att säga om saker och ting; från konfliktanalys till olika hundrasers för- och nackdelar. Han är kreativ och spelar gitarr. Han vill väldigt gärna hjälpa mig och andra med olika problem och är uppriktig med det.

Han är bäst i världen på att kramas, låter mig äta frukost i två timmar om det så krävs och så tänker han alltid ett varv till. Detaljer är han expert på och får även alltid ihop helheten.
Han tycker att jag är som sötast på morgonen när jag är nyvaken.
Han är väldigt stilig och har jättefint hår och det bästa skägget någonsin.

Han säger att han flyttar med mig till Kenya om jag får jobb där.
Han bryr sig om mina vänner och han och brorsan trivs bra ihop.
Hans händer är alltid varma och jag får alltid värma mina kalla händer i dem.

Han älskar havet och tycker inte jättemycket om att flyga.
Han kan allt om öl.
Han är bra på att hitta på saker. Och är alltid med på att sticka iväg på utflykter.

Med honom är jag glad, trygg och sedd.
Jag tycker det är jättetråkigt att mina föräldrar inte kommer träffa honom. De hade verkligen gillat honom. För det gör man, han är fantastisk.

Och vet ni.
Han är liksom min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar