lördag 4 augusti 2012

Spänning.

Såg ni triahlon-tävlingen idag? Sjuuuuuukt spännande. Jag var helt slut efteråt! Heja heja grymma Lisa Nordén som jag aldrig hört tals om innan (väldigt ignorerad sport det där, triathlon) som gjorde det så spännande. Vad var det, 7 tusendelar från guld? Hur som helst! Grattis till silver! Det är ju ändå vackrast.

Och snart ska Therese Alshammar simma final och det är lite blandat. Diskbråck i nacken..och ändå vill vi, förväntar? vi oss en superprestation.
Men jag tror på Alshammar. Diskbråck liksom, fuck that shit. Go for gold!

Och när det är avslutat sticker jag iväg för att se Future Islands så som ni redan vet. 
I nervdämpningssyfte försöker jag ta några bilder på mig själv. Alltså.. jaja. Varsågoda.

PEPP!

Favoritnaglar och favorittavla.

Uppdaterade mina 'utbakad-fläta-skills' för att vara mer säker när jag ska öva på Kajsas bröllopsfrisyr...som inte kommer se ut så här förstås, men kanske med vissa liknande inslag...

2 kommentarer:

  1. Du är så vacker! Jag är trött imorn, men det är ok! Puss!

    SvaraRadera
  2. Tack :) Och ja, det är definitivt okej !

    SvaraRadera