måndag 20 augusti 2012

Epilog?

Dagarna går. Har ordnat en möhippa för Kajsa och det var verkligen jätteroligt, jobbar, sover dåligt, hänger, dricker vin, tänker och grubblar över det mesta, längtar efter att Onsdag ska komma hem igen, tänker att det är väl okej med höst så länge den blir bra och inte lika dålig som sommaren och så hoppas jag på att det ska bli lite lättare att andas mellan varven. Tycker det är tungt ganska ofta och jag kan inte ens sätta fingret på det. För många olika delar måhända.

Segt.

Bloggen är icke-existerande och jag lägger nog ner. Inte helt bestämt mig än men vi får se. Har ju ändå varit halvt nerlagt ett tag. Har ingen inspiration liksom.

Men ett ganska riktigt inlägg blir det här i alla fall. För det bästa när hösten väl kommer är att de här kängorna står och väntar på att bli väl använda. Har velat ha dem i över ett år och nu slog jag till och beställde hem dem. Ibland kan ett par skor göra en väldigt glad. Det är rätt gött ändå.

Airseal Boulder Boot från Vegetarian Shoes

Väl rustad för höst och vinter och hårda tider.

Välkomna hem till mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar