tisdag 14 februari 2012

Punktinsatser.

Jag köpte lite färg. Så målade jag om vårt nyckelskåp i en skön grön färg och så målade jag elementet i badrummet vitt.
Dålig hemmafixare på det viset att jag inte tog några "före"-bilder, så ni ser ju inte skillnaden. Men fint blev det! Elementet var lite av en skräckhistoria faktiskt. Hiskeligt fult.

Ah, nu syns inte färgen jättebra ändå. Jag tycker den är knalligare i verkligheten!

Passar bra med fina vykort. .

Här har ni då vårt badrumselement. Tidigare en gulnad rostig historia.

Nu vitt och fint!



Jag tycker att "good enough" är en ganska bra inställning. Jag gjorde till exempel ett haldant förarbete på elementet. För det är liksom inte hela världen om ommålningen inte håller perfekt i åtta år. Hellre att det blir gjort nu liksom. Gott så, helt enkelt. I det här fallet två snabba små insatser som gör mig lite gladare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar