lördag 7 juli 2012

Livet.


Varje morgon när jag kollar mobilen och ser ett nytt datum drabbas jag av en liten kris. Ännu en dag har gått.
Känns som om jag väntar. Men jag vet inte exakt vad jag väntar på. Bättre tider?
Man kan förmodligen inte vänta fram sådana saker. Och jag försöker, steg för steg att nå det där livet som skulle få mig att må mer balanserat och harmoniskt.
Och ett livsbygge..ja, det får ju kanske lov att ta lite tid.

Under tiden kan man alltid lyssna på den här helt igenom fantastiska låten.


The Album Leaf - Always for you


2 kommentarer:

  1. Att man väntar är lätt hänt, men problematiskt. Jag tycker att du gör mycket mer än så, och att du gör det mycket bra.

    SvaraRadera
  2. Tack, det var fint att höra.
    Men du vet, mycket är så tillfälligt, så oplanerat och framtiden så oviss. Då är det svårt att njuta av livet just nu. Eller i alla fall svårare.

    SvaraRadera